2013. június 26., szerda

3. fejezet - Az "édes kis" hugica

AZ "ÉDES KIS" HUGICA 



Reggel Sam mellett ébredtem, ahogyan egyik keze a mellemen helyezkedik el. Kirugdostam az ágyból, amit Ő egy hangos morgással díjazott. Mégis mit képzel hogy az éjszaka közepén besurran mellém? Nem elég jó neki a kanapé? Az órámra pillantottam. Tíz perc múlva kilenc.
Felkaptam magamra egy vörös topot és egy fekete csőnadrágot, majd megigazítottam a frizurám és felkentem egy kis sminket.
- Megyek dolgozni! - kiabáltam Samnek. - Ne égesd fel a lakást!
Morgás.
Mosolyogtam, majd felpattantam az én kis gyönyörűmre és indultam Endie kocsmájába. Kicsit féltem ettől a találkozástól, de tudtam, hogy Endie nem haragszik. 
Lepattantam a motorról, Endie pedig éppen nyitotta ki a kocsmát.
- Helló! - köszöntem oda neki.
- Csáó, Mis! - mosolygott. - Jobban vagy már?
- Igen és szörnyen sajnálom a tegnapit. Találkoztam valakivel, aki felajánlotta és tudod, hogy nem tudok nemet mondani rá.
- Ne magyarázkodj! - nevetett, majd megborzolta a hajam. - Vigyázz magadra! Aggódom érted. Nem szeretném, hogy tönkretedd magad. Főleg, amíg ilyen gyönyörű vagy.
- Félek, ezzel már elkéstem - mondtam, bár tudtam, hogy minden ellenére, jó egészségnek örvendek. Felkaptam a ruháimat, és elkezdődött a munka.
Szerettem Endie Csodaországában dolgozni. Az emberek kedvesek voltak, annak ellenére, hogy minden áron le akarták húzni a szoknyámat. Az öregedő, részeg férfiak pedig hatalmas borravalóval szoktak megajándékozni. Régen felajánlottam Endie-nek, hogy sztriptízélnek néha, a vendégek kedvéért, de Ő ezt rögtön elutasította. Pedig lehet, jó muri lett volna.

*

Mikor hazaértem, Sam-et nem találtam. Azt hittem rögtön a nyakamba fog ugrani, de nem így volt. Ledobtam a táskámat, majd meggyújtottam a cigimet és a mosdó felé vettem az irányt, mikor hangokat hallottam a hálószobából. Ha volt valami társalgás is, nem értettem semmit, viszont a nyögéseket hallottam. 
Még mit nem! Sam az én házamba dugatja meg magát?

Szinte kitéptem az ajtót a helyéről, de amit akkor pillantottam meg, az örök életembe bennem marad. Sam a hátán feküdt a földön, teljesen meztelenül, tenyerét pedig a szájával tapasztotta, hogy elhalkítsa magát. Lábai között megláttam egy vékony, szőke hajú lányt, aki nagyon dolgozott a nyelvével valamin. 
- Keke? - dadogtam.
A húgom kiemelkedett Sam lábai közül, majd rám mosolygott.
- Szerbusz, nővérkém. Nem szállsz be?
- Ne merd abbahagyni! - kiáltott rá Sam, én pedig azt hittem, rögtön kiugrok az ablakon.

*
- Mégis mi a faszt képzeltek? - üvöltöttem, míg Sam és Keke a kanapén ültek, immár felöltözve. - Nem elég, hogy az én házamban kefélsz, de a saját húgommal?
- Igazából, még nem keféltünk. Megzavartál minket! - emelte fel az ujját drámaian Sam.
- Jobb ha most befogod! - majd Keke felé fordultam. - És te! Úgy jössz ide, hogy még fel sem hívsz és rögtön meg akarod dönteni az első embert akihez közöm van?
- Engem nem érdekel ha ti is csináltátok már - vont vállat. - Ez nem az érzelmekről szól.
Felsikoltottam, miközben a hajamat téptem.
- Megőrülök veletek! - felkaptam a táskámat, majd az ajtó felé vettem az irányt.
- Hova mész? - kérdezték kórusban.
- El. 



6 megjegyzés:

  1. Szia szia! :D

    Jelentem, itt vagyok^^ :D
    Annyira, de annyira jó, hogy ilyen hamar hozod a részeket, és nem kell várnom egy újabb fantasztikus fejezetre :D Annyira tetszik, hogy Endie megpróbálja megvédeni Mischát, tök aranyos :P És azok a szemek.. *-* Hmmm :3 :D

    Kíváncsi vagyok, mit takar az az "újabb pofon" :D
    És, bár már írtam, de akkor ide is leírom, hogy kaptál tőlem egy díjat, nézz be^^

    Love, Riley Anne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Riley!
      Örülök,hogy tetszik és nagyon köszönöm a díjat:DD

      Törlés
  2. szia!
    remélem hamar hozod a következőt. még mindig nagyon brutális és visszataszító amit írsz, de érdekel milyen pofonokat kap még Mischa :D remélem azért lesz valami közte Endie-vel ^^
    és a húga meg az új "barátnője" nem idegeli ki, teljesen....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anasztázia!
      Hamar hozom a következőt, remélem elolvasod:D

      Törlés