2013. június 29., szombat

6. fejezet - Munka, balhé és ... szex a főnökkel?

MUNKA, BALHÉ ÉS ... SZEX A FŐNÖKKEL?



- Elaludtam! - ordítottam, majd gyorsan felpattantam és az órára néztem. 8:58. Két percem van odaérni. Felküzdöttem magamra egy bőrnadrágot és egy fehér pólót, viszont sminkelésre már nem volt időm. Olyan gyorsan mentem a motorral, hogy majdnem felborultam.
- Itt vagyok! - kiáltottam, mikor belibbentem az ajtón.
- Már kezdtél hiányozni - vigyorgott Endie. - Kezdd el takarítani az asztalokat és rakd le a poháralátéteket!
- Igenis!
Megmostam az asztalokat, majd kiraktam a barna alátéteket, melyek egytől egyig bűzölögtek. Aztán felkaptam magamra a szexi munkaruhámat, majd kitettem a "Nyitva" táblát. Tíz/húsz perc múlva kezdtek beszállingózni a morcos, öreg, munkásemberek, akik kora reggel egy kis "kikapcsolódásra" vágynak, mielőtt munkába indulnak.
Ki is vittem egy tálca korsó sört, három korosodó férfinek. Majd négy egyetemista fiú ült le egy eldugott asztalhoz és hangosan nevettek, káromkodtak.
- Tetszeni fogsz nekik! - suttogta a fülembe Endie - Dobd be magad!
Majd gyengéden rácsapott a fenekemre. Pár másodpercig kábultan álltam, majd erőt vettem magamon és a fiúkhoz siettem.
- Sziasztok! - mosolyogtam és éreztem az elismerő pillantásukat magamon. - Mit hozhatok?
- A haverjaimnak egy sört, nekem pedig bármit belőled - vigyorgott egy barna hajú, fiatal srác.
- A a három sör négy dolcsi, de azt hiszem a többi megfizethetetlen - húztam el a számat, majd felírtam négy sört a kis jegyzetfüzetemre.
- Akkor természetben fizetnék - kacsintott, nekem pedig felfordult a gyomrom, de mégis mosolyogtam.
- Még meggondolom - haraptam be az ajkaimat , mire az összes idétlenül viháncolni kezdett, én pedig elmentem a négy sörért. Mikor már mind a négy korsó tele volt, indultam vissza a srácokhoz, akik sugdolóztak valamiről.
Letettem eléjük a poharat, szemtelenül közel hajolva hozzájuk, hogy belássanak a pólóm alá.
- Hozhatok még bármi mást? - kérdeztem mosolyogva.
- Egy falatot a feszes kis fenekedből - szólalt meg újra a fiú, mire a haverjai nevetni kezdtek.
Lehajoltam hozzá, kezemet a mellkasára helyeztem és a érzékien a fülébe suttogtam:
- Talán majd munka után! - majd megfordultam és otthagytam őket. Mikor elmentek vastag borravalót hagytak maguk után.

*
Este tizenegy óra volt, mikor végre bezártuk a helyet, én pedig a tíz centis magassarkúmban tipegtem ki a szemeteshez és dobtam ki a fekete, bűzölgő zacskót. Leporoltam a kezeimet, majd megfordultam és abban a pillanatban egy ismeretlen fiú szájon csókolt. Szája nyálas és rossz ízű volt, ezért durván eltoltam magamtól.
- Mi a baj, cica? - kérdezte. Majd kezdett beugrani, honnan láttam. Az egyetemista fiú állt előttem, gúnyos mosollyal az arcán. 
- Undorító a szád - fújtattam. - Mintha egész életedben csak hagymát zabáltál volna.
- Akkor talán megtisztíthatnád a tiéddel - lépett újra közelebb, kezei pedig a melleimre kulcsolódtam. Olyan erősen szorította őket, hogy felszisszentem a fájdalomtól.
- Takarodj! - löktem el magamtól, de ő szinte meg sem mozdult. Megfogta hátul a fejemet, majd erőszakosan magához vont és betuszkolta nyelvét a számba. Nyögtem egy ideig, könnyek szöktek a szemembe, de a fiú nem állt le. Majd mikor kezei egyre lejjebb merészkedtek a testemen, megharaptam a nyelvét. Éreztem a vér jellegzetes ízét.
- A picsába, ez fáj! - kiabálta, majd hátralépett és egy véres, nyálgombócot köpött a földre, majd dühösen rám pillantott. - Magadnak keresed a bajt, ribanc!
Nagy léptekkel felém indult, én pedig menekülési utat kerestem, de hiába.  
- Eressz el! - kiabáltam, mikor megragadta mindkét csuklómat és a nyakamat kezdte harapdálni. Felhúztam a térdeimet és megrúgtam egy érzékeny pontján. Hangos ordítás kíséretében a földre rogyott, golyóit szorítva. Eliszkoltam mellette, de a fiú gyorsan reagált. Felpattant, majd kezemtől fogva visszarántott. Ekkor hatalmas ütés érte az arcomat, olyannyira nagy, hogy rögtön a földre estem. A fiú megpofozott, teljes erőből. Éreztem, ahogyan ég az arcom, szemeibe pedig könnyek szöktek.
- Hülye kis kurva - kezdte kigombolni a nadrágját. - Nem képzelsz túl sokat magadról?
Kúszni kezdtem, de a fiú a hátamra lépett, amitől felkiáltottam.
- Meg foglak dugni, ha akarod, ha nem! - mondta, majd rám vetette magát, de mielőtt bármit is tudott volna kezdeni velem, egy hatalmas csattanást hallottam, a fiú feje pedig előrecsuklott. Hangosan ziláltam, majd vártam egy kicsit. A test súlya eltűnt a hátamról, valaki pedig segített felállni. Endie tartott a karjai között, a fiú pedig a földön feküdt, egy székkel maga mellett, amivel Endie fejbe verte. 
- Köszö ... - kezdtem, de amint megfordultam, hogy a fiú szemeibe nézhessek, ő azonnal megcsókolt. Nyelve kedvesen és érzékien játszott az enyémmel, én pedig habozva, de visszacsókoltam. Egyik keze az arcomon, míg másik a derekamon pihent. Ajkai lejjebb tévedtek a nyakamhoz, én pedig hátrahajtottam a fejem.
- Borzalmas téged más férfival látni - mondta, én pedig éreztem leheletén az alkohol ismerős szagát. Lábaim megremegtek és összeestek volna, ha Endie nem tart szorosan a karjai között. A férfi a fenekemtől fogva felemelt, én pedig a csípője köré fontam a lábamat. Visszavitt a kocsmába, majd lesöpört mindent, ami a barna pulton volt, és letett rá. Lábaim közé fészkelte magát, majd lehúzta a pólómat és megszabadított a melltartómtól is. Luca végre megtalálta az ellenfelét. Endie olyan szenvedéllyel játszott az ajkaimmal, hogy úgy éreztem, forog velem a világ. Szája közé vette a nyelvemet és szopni kezdte. Nyelve a nyakamon, majd a melleimen barangol, míg le nem ért a köldökömig. Ott a szájával kapcsolta ki a nadrágom és húzta le a cipzárját. Lekapta magáról a pólóját, kezeim pedig automatikusan a kidolgozott felsőtestére tévedtek. Lehúzta rólam a nadrágot, ujjaival pedig a bugyim szegélyével játszadozott, míg a másik kezével a mellemet simogatta. Minden tevékenykedését egyre hangosabb nyögéssel jutalmaztam. Lucának bele kell húznia, ha utol akarja érni Endiet.

4 megjegyzés:

  1. wáááóóó.... erre csak ezt tudom mondani!!
    nagyon tetszett ez a rész.... végre történt valami Endie és Mischa között ^^
    siess a következővel várom már ;)

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anasztázia!
      Igen, igen, bár a következő rész kicsit bonyolítja majd a dolgokat:D
      Örülök, hogy tetszett:D

      Törlés
  2. Gyorsan kövit! Rohadtul jó ez a blog! Végre valaki aki mer ilyen dolgokat írni :D
    Gratulálok :))

    VálaszTörlés
  3. Szia szia! :D

    Elképesztően jó rész lett *-* Végre lett valami az Endie-Mis ügyből :D
    Kék szemű :3 :D
    Várom a folytatást, de nagyon!

    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés